De heenreis !!

20 juni 2017 - Bundaberg West, Australië

Nou daar gaan we dan. Van iedereen afscheid kunnen nemen en s'avonds afgezet worden op het vliegveld. Daar gaat de eerste vlucht van amsterdam naar dubai. Heel relax en van emirates is het personeel echt super aardig. Aangekomen op dubai moet ik 4 uur wachten tot mijn vlucht van 14 uur naar Brisbane vertrekt. Dus een bak koffie en koek erin en gaan. Emirates is echt fantastisch en je kunt van alles doen in het vliegtuig, maar toch viel deze vlucht wel tegen doordat hij echt super lang is. Eindelijk aangekomen en mijn benen kunnen strekken ben ik in brisbane. Hier heb ik een 5 uur stop. Dus weer even wat eten en drinken en dan weer gaan boarden. Nu is het een binnenlandse vlucht van 1 uur met een proppeler vliegtuig naar bundaberg. Natuurlijk heel anders dan dat ik gewend was. Hier haast niemand zich op het vliegveld en de mensen zijn super aardig en relax hier in Australië. Om 14:00 Australische tijd aangekomen heb ik een taxi gepakt voor naar mijn motel. Hier moet ik nu de nacht doorbrengen en het is een super mooie kamer, dus niks te klagen. Morgen de bus pakken voor 3 uurtjes en dan sta ik in Monto bij de boer op de stoep. Hoop dat het allemaal lukt en goed komt !!

Jullie horen weer van mij in mijn volgende blog....
Vanaf hier in Australië !!

1. Joep:
    20 juni 2017
    Helemaal top en suuuuuuper trots☺
  2. Joep:
    20 juni 2017
    goed gewerkt jonge komt goed je bent er bijna
  3. Oma:
    21 juni 2017
    Geweldig kanjer wat zijn wij trots op jou heel veel gr. Opa en oma.
  4. Hanneke:
    22 juni 2017
    Geweldig Jop wat een reis om jaloers op te worden.
    We blijven je volgen en zijn benieuwd naar je volgende belevenis.Gr.omaflatxxxx
  5. Jos:
    heee Jop,daar Down Under
    mooi man deze reislogger, plaats er maar zoveel mogelijk artikeltjes op
    je hebt genoeg volgers en we vinden het allemaal prachtig je te volgen
    Werk en geniet ze!
  6. Helma:
    Mooi jop geniet ervan.
  7. Denise:
    24 juni 2017
    Fijn dat de lange reis achter de rug is. Ben benieuwd naar je verhalen van je stage, succes!
  8. Hanneke:
    24 juni 2017
    Hoi jop hoe gaat het daar bij de boer
    Vind jij het leuk daar het is wel heel ver weg. Ik zal aan jou denken
    Groetjes Keano xxx
  9. Bartmans:
    24 juni 2017
    Hey Jop, hoe is t nou? Zijn de varkens net zo goed als in het Brabantse? Of kun je zo nog wel wat kilootjes lekkerder maken? Succes Maat!
  10. Hanneke:
    25 juni 2017
    Hoi Jop al wat meer meegemaakt?
    Is het werken daar hetzelfde als in Nederland.? Keano had jou ook iets geschreven en kan niet begrijpen dat jij zover weg bent. Nou groetjes maar weer uit Holland en gauw tot horensxx